Hvordan kan vi evangelisere? (Podcast)

 


Da trådte Jesus fram og talte til dem: «Jeg har fått all makt i himmelen og på jorden. Gå derfor og gjør alle folkeslag til disipler: Døp dem til Faderens og Sønnens og Den hellige ånds navn og lær dem å holde alt det jeg har befalt dere. Og se, jeg er med dere alle dager inntil verdens ende.» (Matt 28,18-20 Bibel 24)

I denne podcasten snakker jeg om evangelisering og tre sider ved vår vitnetjeneste: Proklamasjon, demonstrasjon og argumentasjon – i kjærlighet til Gud og vår neste!

Talen "Hvordan kan jeg fortelle andre om Jesus?" ble holdt i Filadelfiakirken Vestby den 25.02.2024. Den er tilgjengelig som podcast og varer i 51 minutter, og kan høres her: https://www.filadelfiavestby.no/ressurser/taler/audio/article/1763491


For flere taler, trykk på podcast (eller søk på tema i arkivet).